Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@12:33:18 GMT

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه فاضلاب شهر لنجان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۸۳۸

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه فاضلاب شهر لنجان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه فاضلاب شهرلنجان خبرداد و گفت: اگر قرار بود این پروژه با اعتبارات دولتی و عمرانی انجام شود ۸۵ سال اجرای آن به طول می انجامید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین حکمتیان ظهر امروز سه شنبه -چهارم تیرماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با قراردادی که بین فولادمبارکه و شرکت آب و فاضلاب امضا شده که این پروژه تا سه سال آینده به نتیجه می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سرعت اجرای پروژه فاضلاب شهرستان مبارکه نیز پیرو امضا قرارداد آبفا با فولادمبارکه ۱۶برابر افزایش یافت و تا سه سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حکمتیان تأکید کرد: هدف شرکت آبفا این است که تا پایان سال جاری کل شبکه گذاری فاضلاب در شهر مبارکه به اتمام برسد.

وی درخصوص فاضلاب مناطق شرقی شهراصفهان از جمله محله های زاینده رود، جی شیر و روشن شهرگفت: باتوجه به اینکه توسعه ساخت وساز در شرق اصفهان مشهود است حدود ۱۲۰ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب باید در شرق اصفهان انجام شود که تاکنون ۱۵میلیاردتومان برای زیرساخت های تأسیسات فاضلاب هزینه شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال اصلی، خطوط انتقال فرعی نیز احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: از نیمه دوم امسال لوله گذاری های فرعی محله های ذکرشده را آغاز می کنیم تا در بازه زمانی دو تا سه سال این محله ها تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گیرند.

اصلاح ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: حدود ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع آب روستاها اصلاح و ۸۰ کیلومترخطوط انتقال در مجتمع‌های آبرسانی اجرا شد.

مجید حبیبیان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی خدمات خود را در ۹۶۰ روستای تحت پوشش با دوهزارو۹۵۰ کیلومترخط انتقال و پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه توزیع ارائه می کند که جمعیت بهره مند از این خدمات ۶۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: از سال ۱۳۹۴ با تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به تأسیسات آبرسانی روستایی کشور، سرعت تکمیل و بهره برداری از تأسیسات آبرسانی روستایی افزایش چشمگیری داشته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان ادامه داد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۴مجتمع آبرسانی مورد بهره برداری قرارگرفته که ۱۵۲هزار نفر از جمعیت روستایی استان اصفهان از منابع پایدار آب به واسطه این اقدام بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع آب روستاهای استان اصلاح شده و ۸۰ کیلومتر خطوط انتقال در مجتمع‌های آبرسانی اجرا شده است.

حبیبیان با بیان اینکه دو درصد پرت آب شبکه روستایی کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: بیش از پنج هزار مترمکعب حجم مخازن سال گذشته بود که این اقدامات تأثیرگذاری خوبی درمصرف آب داشت.

آبرسانی به ۱۱۰ روستای زیر ۲۰ خانوار

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: آب شرب ۱۱۰ روستای زیر ۲۰ خانوار توسط ۳۳ دستگاه کامیون آبرسان تأمین می شود.

کاظم جعفری افزود: سال گذشته ۱۷۹ روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آبرسانی سیار شد که جمعیت ۵۰هزارنفری را تشکیل می داد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انشعاب فاضلاب شرکت آب و فاضلاب اصفهان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند