Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه از ابتدای سال 2 هزار و 873 کارت سلامت ویژه رانندگان ناوگان برون شهری همدان صادر شد، اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال نیز 2 هزار و 976 کارت سلامت صادر شد.

وی با اشاره به فعالیت 6 مرکز طب کار برای بررسی سلامت رانندگان و صدور کارت سلامت در استان افزود: سه شرکت طب کار در همدان، یک شرکت در ملایر، یک شرکت در نهاوند و یک شرکت در اسدآباد زیر نظر این اداره کل همه آزمایش های تشخیص طبی، معاینات بالینی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی ویژه رانندگان را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است.

وی ارائه کارت سلامت شغلی ویژه رانندگان حرفه‌ای را یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت و تمدید کارت هوشمند رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای سال همچنین 106 کارت هوشمند صادر، 126 کارت تعویض و کارت 3 هزار و 421 راننده نیز تمدید شده است.

پناهنده اضافه کرد: معرفی نامه تامین اجتماعی، کارت سلامت، صلاحیت فردی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه، دارا بودن مدرک کلاس های آموزشی از جمله مدارک و شرایطی است که برای دریافت کارت هوشمند الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پناهنده رانندگان راهداری حمل و نقل همدان کارت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !