Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «محسن طرزطلب» روز سه‌شنبه با اشاره به افزایش درجه حرارت محیطی در کشور، گفت: هم‌زمان با گرم‌تر شدن هوا مصرف برق کشور نیز افزایش پیدا می‌کند بر این اساس در تلاشیم تا ظرف هفته آینده ظرفیت تولید برق کشور را برای عبور موافق از پیک تابستان ۹۸ افزایش داده شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا هفته آینده نیروگاه‌های هریس، گل‌گهر، شیروان، طرشت، پرند، غرب‌کارون و… با ظرفیت بیش از یک هزار و ۳۰۰ مگاوات وارد مدار شده و به شبکه برق کشور متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی تاکید کرد: همچنین با بهره‌برداری از واحدهای یاد شده ذخیره برق نیروگاه‌های کشور نیز در زمان پیک مصرف افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی افزود: خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی آب شرب پایدار ۱۳ روستای منطقه با ۱۱۵۰ خانوار و جمعیت ۳۷۵۰ نفر را تامین می‌کند.

وی افزود: طول این خط انتقال آب ۲۳ کیلومتر است با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال ساخته شده و منابع تأمین آب آن خط انتقال کوثر و منابع آب زیرزمینی منطقه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: این طرح از سری طرح‌های گذر موفق از اوج بار تابستان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی با برنامه‌ریزی انجام گرفته، در موعد زمانی مقرر بهره‌برداری شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های ساخت مجتمع آبرسانی در تامین و پایداری آب مردم شهر‌ها و روستا‌های استان، در زمان حاضر چندین طرح مجتمع و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست ساخت است.

عالی بیان کرد: از مشترکان آب استان انتظار می‌رود در راستای تامین آب شرب پایدار، در روز‌هایی که رفته رفته به روز‌های گرم سال نزدیک می‌شویم مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: امید است در سایه اقدامات انجام شده شاهد بهبود بیش‌از پیش وضعیت آبرسانی استان بوشهر باشیم و آب شرب مشترکان بدون کمترین اختلال ممکن تامین شود.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیروگاه شهید مفتح
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • جزئیات افزایش ۹ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • تابستان منهای خاموشی
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید