Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:46:20 GMT

قاچاقچی سوخت زمین گیر شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۲۷۲

قاچاقچی سوخت زمین گیر شد

سرهنگ حسن کیخا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه "دامن" این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور ایرانشهر -خاش به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

کشف قاچاق سوخت در ایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت‌های قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه در یک منزل مسکونی اقدام به نگهداری تعدادی موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز شده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در محل حاضر و در بازرسی از این منزل تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز بدون هر گونه مجوز قانونی را کشف کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به ممنوعیت تردد چنین موتورسیکلت‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌های قاچاق را ۲۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

احشام میلیاردی قاچاق به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۸۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی از فعالیت تعدادی خودرو سواری موسوم به شوتی که اقدام به قاچاق دام زنده از طریق محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی این شهرستان می‌کنند، مطلع شدند و موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

او افزود: ماموران به این محور اعزام شدند و تعداد ۸ دستگاه خودرو سواری مشکوک را مشاهده که برای بررسی بیشتر این خودرو‌ها را متوقف و در بازرسی از این وسایل نقلیه تعداد ۸۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلیس فسا بار تریاک را متوقف کرد

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد که از یکی از شهرستان‌های همجوار به مقصد مرکز استان بارگیری شده بود.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر انتقال مواد افیونی از یکی از شهرستان‌های همجوار به مرکز استان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: با اقدامات فنی، ماموران موفق شدند خودرو پژو ۴۰۵ مورد نظر را هنگام تردد در محور مواصلاتی داراب - فسا شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده را ناگزیر به توقف کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو، ۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به قصد انتقال به شیراز در صندوق عقب بارگیری شده بود، کشف و راننده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: خودرو حامل مواد افیونی به پارکینگ انتقال داده شد.

سیگار‌های قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف سیگار‌های خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری ساینا مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ لشکری بیان کرد: ضمن توقیف خودرو، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از شهروندان درخواست کرد: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه، موضوع را فورا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

موتورسیکلت قاچاق در شیراز توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال شدند. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت بیان کرد: ماموران یگان امداد شیراز هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های این شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شدند و آن را با اقدامات تخصصی متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه موتورسیکلت توقیفی بدون هرگونه مجوز قانونی بود، گفت: راکب پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ضربت، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله مکان‌های دپو کالای قاچاق، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم