Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی ممبینی، رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در استان از یکم تیرماه آغاز شده است و سنجش نوآموزان تا شهریورماه و تا زمانی که آمار‌ها نشان دهد دانش‌آموزی باقی مانده است، ادامه دارد.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۷۰ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۴۰ هزار نوآموز پیش دبستانی تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممبینی افزود: در حال حاضر از مجموع ۵۷ پایگاه سنجش سلامت در استان، ۵۵ پایگاه فعال هستند که از این تعداد ۳ پایگاه برای نوآموزان عشایری در نظر گرفته شده است که به دلیل اینکه هنوز تعدادی از نوآموزان در کوچ هستند، از این ۳ پایگاه، در حال حاضر فقط یک پایگاه فعال است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: اولیا باید به مدرسه‌ای که می‌خواهند فرزندشان در آن درس بخواند مراجعه کنند. مدیر مدرسه کار ثبت‌نام و نوبت‌گیری را برای آن‌ها انجام می‌دهد، سپس یک کپی از اطلاعات به آن‌ها می‌دهد که در آن تاریخ نوبت سنجش نوآموز و آدرس پایگاهی که باید به آن مراجعه کنند، درج شده است.

گفتنی است: در این طرح با انجام اقداماتی از جمله سنجش بینایی، سنجش شنوایی، سنجش هوش و معاینات جسمی حرکتی، نوآموزان از لحاظ شاخص‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود هرگونه مشکل برای بررسی‌های بیشتر به مراکز تشخیصی و تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد