Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:37:37 GMT

احساس حضور در تالار موسیقی با تبلت‌های هوآوی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۸۳۶

احساس حضور در تالار موسیقی با تبلت‌های هوآوی

هوآوی به‌تازگی تبلت Huawei MediaPad M6 را به بازار جهانی عرضه کرد. مدت کوتاهی پیش از این هم هوآوی از سری گوشی‌های هوشمند Nova 5 رونمایی کرده بود. تبلت MediaPad M6 در دو اندازه مختلف و با تفاوت‌هایی جزئی وارد بازار شده است. در این مطلب جزئیات فنی این محصول را بررسی می‌کنیم و نگاهی هم به قیمت نسخه‌های مختلف آن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، اولین نکته اینکه MediaPad M6 در اندازه‌های ۱۰.۸ اینچی و ۸.۴ اینچی عرضه شده است و هر دو نسخه از نمایشگری با رزولوشن 2K بهره می‌برند. علاوه‌ بر این، ظرفیت باتری نسخه ۸.۴ اینچی تبلت MediaPad M6 برابر با ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه ۱۰.۸ اینچی آن ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

در هر دو نسخه Huawei MediaPad M6 از تراشه هشت‌هسته‌ای Huawei Kirin 980 با واحد پردازش عصبی دوگانه استفاده شده و پردازنده گرافیکی هر دو نسخه هم Mali G76 با قابلیت پشتیبانی از GPU Turbo 3.0 است. حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت ظرفیت دارد و برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی هر دو نسخه هم گزینه‌های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در لبه سمت راست این دستگاه‌ها هم شاهد دکمه‌های کنترل صدا، دکمه پاور، درگاه یواس‌بی تایپ سی، درگاه میکرواس‌دی و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم. دوربین اصلی این دستگاه‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار این دوربین، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده.

اسپیکرهای قدرتمند برای لذت بردن از  بازی ، فیلم و ویدئو

شاید جالب‌ترین نکته درمورد تبلت‌های Huawei MediaPad M6، سیستم صدای آن‌ها باشد. هر دو نسخه از این تبلت سیستم اسپیکری با چهار کانال صوتی دارد تا صدایی شفاف و قدرتمند در اختیار کاربر بگذارد. طراحی و تنظیم اسپیکرهای این تبلت به عهده Harman-Kardonn بوده و طبق گفته هوآوی، این طراحی باعث شده که صدای این اسپیکرها بلند و پرطنین باشد. البته نباید فراموش کنیم که سری تبلت‌های MediaPad هوآوی همیشه سیستم صوتی بسیار خوبی داشته است.

قیمت‌گذاری

Huawei MediaPad M6 در نسخه‌ها و پیکربندی‌های متنوعی عرضه شده که طبعا هر کدام از این پیکربندی‌ها قیمت متفاوتی دارد. در فهرست زیر می‌توانید  قیمت نسخه‌های مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید:

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۲۹۱ دلار

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۳۵ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۵۰۸ دلار

نسخه ۱۰.۸ اینچی MediaPad M6 از ۲۱ ژوئن پیش‌فروش می‌شود و عرضه رسمی آن به بازار، از ۱۰ جولای آغاز خواهد شد. آغاز پیش‌فروش نسخه ۸.۴ اینچی این تبلت هم از تاریخ ۱۰ جولای خواهد بود و از تاریخ ۲۰ جولای فروش رسمی آن آغاز خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواوی تبلت کلاس موسیقی الکساندر نوری فائقه دوستی کمال خرازی معامله قرن کوبا امیر حاتمی رضا علاءالدین کاداستر پرونده الکترونیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی با حضور مسعود کیمیایی، مجید مظفری، جواد طوسی و حضور مخاطبان اجرای خود را در عمارت نوفل‌شاتو آغاز کرد.

بابک صحرایی پس از پایان اجرای شب اول، در صحبت‌هایی گفت: امشب اسطوره تکرار نشدنی فرهنگ و هنر ما در اینجا حضور دارد. بزرگمردی که سینمای حقیقی را در ایران پایه‌گذاری کرد و بیشتر از ۵۰ سال است که روی بلندترین قله هنر ایران ایستاده است. تاریخ فرهنگ و هنر ایران تا همیشه مدیون ایشان خواهد بود. افتخار این را داریم که امشب نمایش خود را به استاد مسعود کیمیایی تقدیم کنیم.

وی افزود: علاوه بر آقای کیمیایی، امروز میزبان جناب مجید مظفری هستیم. او بازیگری است که من از نوجوانی طرفدارش بودم. همچنین از حضور جناب جواد طوسی (منتقد سینما) و رحیم نوه‌سی (نقاش) نیز تشکر می‌کنم.

کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» در ادامه صحبت‌هایش، از همه عواملی که در شکل‌گیری این نمایش او را یاری کرده اند، تشکر کرد.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلید واژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صد سال گذشته می‌پردازد. از نکات مورد توجه این اجرا، حضور پررنگ موسیقی است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مجری طرح: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران فرم: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ، آویسا شریفی، موسیقی متن: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

عکس‌ از نیلوفر دهباشی است.

کد خبر 6098058 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • یادی از شورلت کامارو توربو Z سال 1981، آخرین و کمیاب‌ترین کامارو ینکو (+عکس)
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵