Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:53:04 GMT

رقص مرگ کودک 5 ساله در میان رودخانه خروشان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۹۹۱

رقص مرگ کودک 5 ساله در میان رودخانه خروشان

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد از غرق شدن کودک 5 ساله در رودخانه گلدشت خبر داد.

 نادر موسیوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: روز گذشته کودک پنج ساله در رودخانه گلدشت محدوده روستای شیخ میری سادات این شهرستان غرق شد.   وی تصریح کرد: جسد بی جان این کودک بعد از چند ساعت جستجو توسط مأموران آتش نشانی و اهالی روستا در مسیر رودخانه گلدشت بروجرد از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود خانوده‎ها مراقبت و دقت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.   موسیوند اضافه کرد: مردم از حضور در حریم رودخانه‎ها خودداری کنند./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • مرگ دردناک ۲ کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله