Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جوادی یگانه در پاسخ به سوال خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، که آیا افرادی می‌توانند از یک محله تهران بروند و در انتخابات محله‌ای دیگر شرکت کنند، گفت: اگر شخصی از یک محله و منطقه به محله و منطقه‌ای دیگر برود و رای خود را در آن جا بدهد هیچ ایرادی ندارد. تاریخ انتشار: 15:08 - 04 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر شورایاری ها انتخابات رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر

فرماندار قائم‌شهر گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد برگزاری انتخابات این شهرستان با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر در شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رأی بدهند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم‌شهر، یادآور شد: متولدین بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه برای تسلط و اجرای بدون نقص فرآیند برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک، یک دوره همایش آموزشی برای همه ناظران، عوامل اجرایی و کاربران مربوطه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مراحل کار و فرآیند اخذ آرا با دستگاه‌های الکترونیکی به صورت فنی و تخصصی توسط مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه، آموزش داده شد.

وی گفت: در حال حاضر هم کارشناسان و کاربران انتخابات به صورت گروهی و شیفتی به صورت روزانه در فرمانداری شهرستان، در حال آموزش و آماده‌سازی دستگاه‌ها هستند که به لطف خدا و تلاش همه مجموعه، شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌نقص، آماده و مهیا است.

کد خبر 750844

دیگر خبرها

  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین