Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ۵۰۰۰ زائر بیت الله الحرام داریم گفت: برخی افراد می‌خواهند پروازهای حجاج همدانی را از این فرودگاه لغو کرده و به تهران انتقال دهند. انتقال این تعداد از مسافر به تهران با مشقت‌های بسیار زیادی همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای پیشین به وزیر راه و شهرسازی در مورد انتقال پرواز حجاج همدانی به تهران تذکر دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همدان یک فرودگاه بین المللی با هزینه ۸۰ میلیارد تومان ساخته شده است. همدان چهارمین استانی است که پس از تهران، اصفهان و مشهد، چنین فرودگاهی دارد اما متأسفانه برخی افراد می‌خواهند پروازهای حجاج همدانی را از این فرودگاه لغو کرده و به تهران انتقال دهند. این اتفاق یک بی‌حرمتی و توهین به مردم همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: ما ۳۰ پرواز و ۵۰۰۰ زائر بیت الله الحرام داریم. انتقال این تعداد از مسافر به تهران نیز با مشقت‌های بسیار زیادی همراه خواهد بود.

خجسته در پایان تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان همدان با استانداری تصمیم گرفتند که این کار را عملی کرده و مانع انتقال پرواز حجاج از همدان به تهران شوند، از وزیر فرهنگ و ارشاد می‌خواهم هر چه سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کند، چرا که باعث نگرانی حجاج و خانواده‌هایشان شده است. مردم حقیقتاً ناراحتند. اگر این اقدام عملیاتی نشود، حجاج ما به تهران یا هر استان دیگری نخواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند