Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت مسکو اطلاعاتی در دست دارد که پهپاد آمریکایی سرنگون شده در تاریخ ۲۰ ژوئن، حریم هوایی ایران را نقض کرده بود و بنابراین اطلاعاتی که ایران در خصوص نقض حریم هوایی خود ارائه کرده، کاملا صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام روس اظهار داشت اطلاعاتی که واشنگتن در واکنش به بیانیه ایران نشان داد کیفیت پایینی دارد و کاملا غیرحرفه‌ای است.

پاتروشف پیشتر در دیدار با مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفته بود امکان ندارد روسیه ایران را از سوریه بیرون براند و یکی از شرکای خود را بفروشد.

روز ۲۰ ژوئن، جمهوری اسلامی ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که به «عقاب جهان» معروف است را پس از ورود به حریم هوایی خود بر فراز تنگه هرمز سرنگون کرد. آمریکا مدعی شده هواپیمای بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز آب‌های بین المللی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تهیه متفاوت آب انبه توسط یک پیرمرد سخت کوش پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • پیروزی بدون جنگ
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)