Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال دانشجویی اردبیلی در رشته توئیتی به کسانی که نسبت به نامه دانشجویان به دادگستری واکنش نشان داده بودند، توصیه‌هایی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان نظام از سوی قوه قضاییه، دانشجویان عضو مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی اردبیل طی نامه‌ای به قاضی عتباتی، رئیس کل دادگستری این استان نامه نوشته و از وی خواستند تا به این موضوع پیشگام باشد و با حمایت دانشجویان به موضوع رسیدگی به اموال مسئولان ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان در این نامه عنوان کردند که در حال تهیه لیستی از مسئولان استان هستند که بهتر است دادگستری رسیدگی به اموال آنان را در اولویت قرار دهد.

رئیس یکی از ارگان‌های اقتصادمحور استان اردبیل نیز طی نامه‌ای به قاضی عتباتی اعلام کرد که آماده است به عنوان اولین مسئول، دادگستری اردبیل اموال وی را مورد بررسی قرار دهد.   بیشتر بخوانید:  حمایت جنبش دانشجویی اردبیل از اجرای قانون «از کجا آورده‌ای» 
 دادگستری اردبیل در رسیدگی به اموال مسئولان اقدام انقلابی انجام دهد

اما در همین حال برخی ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی به تشکل‌های دانشجویی نقد کرده و از آنان خواستند در این موضوع ورود نکنند.
سجاد علیپور، فعال دانشجویی این استان در رشته توییت‌هایی به واکنش‌های متفاوتی که نسبت به ارسال نامه به رئیس کل دادگستری اردبیل صورت گرفته اشاره کرد  و در توییت‌‎های خود هشتگ اردبیل شفافیت را منتشر کرد.   
او در این رشته توییت‌ها نوشت: هر لیستی لزومه سرلیست ندارد. با شنیدن نام لیست به یاد لیست‌های انتخاباتی که خود درگیر آن هستید، نیفتید! آنطور که بنده از دوستان پرسیده ام بنا دارند لیست را به ترتیب حروف الفبا منتشر کنند.    
علیپور در بخش دیگری از این رشته توییت اشاره کرد: اگر سرلیستی وجود داشته باشد، صاحبان وام‌های نجومی و بدون وثیقه پیشاپیش این جایگاه را رزور کرده اند.  
وی به پیشنهاداتی که برخی جریان‌ها به تشکل‌های دانشجویی ارائه کرده اند، اشاره کرد و نوشت: از طرح پیشنهادات رنگین پرهیز کنید، اگر دوستان ما بنا داشتند پیشنهادات شما را بپذیرند قبل آنکه توسط مردم یا نهاد‌های قانونی رد صلاحیت شوید، این کار را می‌کردند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قانون رسیدگی به اموال مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه بعد از ظهر امروز یکشنبه در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

کد خبر 6091265

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی