Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:18:33 GMT

انجام ورزش صبحگاهی در ۵۸ پارک زنجان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۵۲۷

انجام ورزش صبحگاهی در ۵۸ پارک زنجان

به گزاشر خبرنگار مهر، علی خلیلی ظهر سه شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان زنجان در محل اداره کل ورزش و و جوانان استان زنجان، از برگزاری ورزش عصرگاهی در ۱۵ نقطه شهر زنجان خبر داد و افزود: برای اولین بار است که در استان زنجان ورزش عصرگاهی برگزار می‌شود.

وی از توسعه ورزش عصرگاهی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها درصدد این هستیم که ورزش عصر گاهی در سایر شهرستان‌ها هم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان استقبال بانوان از ورزش صبحگاهی در زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در بیش از ۵۸ پارک استان زنجان از ساعت ۷ تا ۹ صبح ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود.

خلیلی تأکید کرد: برنامه ورزش همگانی در پارک‌ها با مشارکت شهرداری و شورای شهر زنجان انجام‌گرفته و امیدواریم در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ مربی در حوزه ورزش‌های همگانی در استان زنجان فعالیت می‌کنند و طی چهار سال گذشته بیش از ۲ هزار مربی در حوزه ورزش‌های همگانی تربیت شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۵ مربی در شهر زنجان ورزش همگانی را در پارک‌ها و بوستان‌ها انجام می‌دهند، ابراز کرد: ورزش همگانی بانوان در هفت رشته فعال است.

خلیلی گفت: ۶۸ رشته مختلف ورزشی در هیئت ورزش‌های همگانی فعال است.

کد خبر 4650283

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش همگانی ورزش و جوانان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط