Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:36:45 GMT

تیم ملی تنیس روی میز در آبادان اردو زد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۷۸۶

تیم ملی تنیس روی میز در آبادان اردو زد

علیرضا خلیلی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با پیشنهاد فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان و جوانان از امروز در سالن مجموعه ورزشی نفت آبادان آغاز شد.

وی افزود: این اردو با حضور ۱۴ تنیس باز برتر کشور و همچنین ۱۰ تنیس باز آبادانی در حال برگزاری است تا تیم ملی برای مسابقات آسیایی آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند گفت: تمامی امکانات برای تیم های ملی در آبادان مهیا شده است تا تمرینات بدون مشکل برگزار شود.

خلیلی نیا تصریح کرد: برگزاری اردوی تیم های ملی در آبادان انگیزه بین بازیکنان این منطقه را افزایش خواهد داد و می توان در کنار این اردو با تمرینات نوین جهانی آشنا شد.

۷۱۰۴/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز تیم ملی خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند