Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پرسپولیس که در ترکیه حضور دارند به توافق اولیه با آنته چاچیچ رسیدند.

پس از قطع همکاری برانکو با پرسپولیس، هر روز نام جدیدی برای مربیگری در تیم سرخپوشان پایتخت اعلام می‌شد و در نهایت ۳ گزینه به عنوان نامزد‌های اصلی سرمربیگری در پرسپولیس معرفی شدند.

الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، آنته چاچیچ کروات و ماسیمو کاررا ایتالیایی گزینه‌های اصلی سرمربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس هستند که به نظر می‌رسد مذاکرات با آنته چاچیچ کروات به مراحل نهایی رسیده است و او به زودی هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش، روزنامه «اسپورتسکه نووُستی» در این باره نوشت که آنته چاچیچ جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد شد و مدیران این تیم روز یکشنبه با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی به توافق اولیه رسیدند و انتظار می‌رود مذاکره بین طرفین نهایی شود.

لازم به ذکر است، طبق شنیده‌ها چاچیچ گزینه معرفی شده برانکو برای پرسپولیسی‌ها است.

چاچیچ سابقه هدایت تیم ملی کرواسی را پیش از حضور زلاتکو دالیچ دارد، اما نتوانسته جام‌های زیادی کسب کند. چاچیچ مربیگری را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد. او در تیم‌های اینتر زاپرشیچ، لوکوموتیو، دینامو زاگرب و... مربیگری کرد و موفق شد در سطوح مختلف لیگ کشورش، قهرمانی را تجربه کند.

چاچیچ در سال ۲۰۱۲ موفق شد با دیناموزاگرب در لیگ کرواسی دبل کند. آخرین دوره مربیگری او به تیم ملی کرواسی باز می‌گردد که پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای سرمربی کنونی بایرن را گرفت و موفق شد به یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کند.

کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت‌های اروپا، اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کند، اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات‌ها مغلوب تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نکته قابل توجه این است که او هیچگاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!