Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، جرمی هانت وزیر خارجه بریتانیا در اظهارنظر جدید خود درباره ایران گفت: لندن انتظار ندارد که واشنگتن از این کشور برای پیوستن به جنگ با ایران تقاضا کند و انگلیس نیز بعید است که با پیوستن به این کشمکش موافقت کند. 

هانت که در پارلمان این کشور صحبت می‌کرد افزود: «آمریکا نزدیکترین متحد ما است، ما با آنها همیشه صحبت می‌کنیم و هر درخواستی را که آنها می‌گویند را با دقت بررسی می‌کنیم اما من نمی‌توانم تصور کنم شرایطی که آنها از ما بخواهند و یا اینکه ما با آنها موافقت کنیم وارد یک جنگ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، پیامی که به شرکای خود در اتحادیه اروپا به ویژه آلمان و فرانسه فرستادیم این بود که با احترام به توافق هسته‌ای اما این یک هفته مهم است. این کاملا اساسی است که ایران به توافق پایبند باشد.

اظهارات هانت در حالی مطرح می‌شود که وی چند روز پیش گفته بود در کنار آمریکا ایستاده‌ایم و هر درخواستی که واشنگتن مطرح کند آن را بررسی خواهیم کرد.

به دنبال ساقط شدن یک پهپاد جاسوسی آمریکایی در خلیج فارس با آتش سامانه سوم خرداد سپاه پاسداران که به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود تنشها در منطقه خلیج فارس تشدید شده است. مقامات آمریکایی مدعی طرحهایی برای اقدام نظامی علیه ایران بودند اما به گفته رسانه‌های آمریکایی دولت آمریکا به دلیل مطمئن نبودن درباره اینکه این پهپاد در آبهای بین المللی ساقط شده است و همچنین به دلیل نگرانیهای ناشی از توان نظامی و دفاعی ایران از تصمیمات خود عقب نشینی کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد