Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال تلاش هستند تا جانشین مناسبی برای برانکو ایوانکوویچ پیدا کنند و پس از مذاکره با برخی مربیان از جمله آنته چاچیچ کروات، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی ایتالیایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حال شنیده می‌شود که سرخپوشان باب مذاکره با تاکیس لمونیس یونانی را آغاز کردند و احتمال دارد او به زودی سرمربی سرخپوشان شود.

لمونیس ۵۹ ساله یونانی سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است. او همراه با المپیا ۵ جام قهرمانی بدست آورده و اکنون با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است.

مدیران پرسپولیس در این جلسه درباره امکانات پرسپولیس و بازیکنان تیم با او گفتگو کردند و منتظر تصمیم نهایی لمونیس  هستند. لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در این مدت با بسیاری از مربیان گفتگو کردند که برخی از آن‌ها رقم درخواستی بالایی داشتند و به همین دلیل با پرسپولیس قرارداد نبستند.

ایرج عرب (مدیرعامل پرسپولیس)، مهدی محمد نبی و علی رغبتی (اعضای هیئت مدیره پرسپولیس) در ترکیه هستند و قرار است نام سرمربی جدید سرخپوشان را امشب (سه شنبه) پس از توافق با سرمربی جدید اعلام کنند.  

ویلموتس در زمانی که در المپیاکوس یونان بود، رابطه خوبی با کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران داشت.

بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی