Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جبله بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی خواستار عزم جدی برای مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: با افرادی که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می کنند، به شدت برخورد می شود، متاسفانه امروز بسیاری از خانواده ها درگیر با اعتیاد هستند.

وی خواستار رفع کمبود تعداد قضای و نیروی انسانی در دستگاه قضایی ملارد شد و ضمن ارائه اماری از کشفیات مواد مخدر در این شهرستان اضافه کرد: در سال ۹۲، ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ملارد کشف شد، در سال ۹۴ این مقدار به ۴۳۰ کیلوگرم رسید، اما از سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷ هر سال بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شده است، که حکایت از دستورات محکم قضایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادسرای عمومی و انقلاب ملارد بازسازی بافت فرسوده را در مقابله با اعتیاد بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: هیچ معتادی بدون اجازه دستگاه قضایی و دادستان نمی تواند، وارد مرکز نگهداری معتادان متجاهر «اخوان» شود و افرادی که وارد می شوند، نیز باید معتادان متجاهر و کارتن خواب باشند، چرا که دولت به این افراد رایگاه یارانه می دهد و ۳ الی ۶ ماه در این مراکز نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۸ مرکز بازپروری معتادان مجاز زیر نظر بهزیستی در ملارد فعالیت دارند، گفت: ۱۶ کمپ غیرمجاز در ملارد داشتیم، که افراد را به زور نگهداری می کردند و از آنها تقاضای مبالغ غیر قانونی داشتند، که با دستور قضایی بسته شد.

جبله اضافه کرد: باید در پی اشتغال زایی و مراقبت های افراد بهبود یافته کمپ ها و مراکز نگهداری باشیم.

کد خبر 4651019

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان تهران شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است