Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:00:26 GMT

اعلام آخرین وضعیت سالن های سینما در ایران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۲۷۱

اعلام آخرین وضعیت سالن های سینما در ایران

وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال ۹۷ بررسی و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «محمود اربابی» معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در مقدمه این گزارش آورده است: 



یکی از نیازهای مهم سینمای ایران، ارائه آمارهای دقیق و به روز و استفاده از این آمار در ایجاد تغییرات و سیاست گذاری ها و متعاقب آن، نتایج بوجود آمده از تغییرات و سیاست گذاری ها در بروز آمار جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سیکل بطور مداوم در حال انجام بوده و به طور دائم اثرات خود را بر یکدیگر می گذارند. تسلط بر این تغییرات آماری و تحلیل های متعاقب آن می تواند مهمترین نقطه قوت هر سازمانی باشد. 



معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی حسب وظایف محوله، جمع آوری آمار دقیق و متعاقب آن تدوین و تحلیل گزارش های سینمایی را در دستور کار دارد. هدف از این گزارش ها فراهم آوری آورده ای علمی و کارشناسی برای مدیران و سیاستگذاران سینمای ایران و آگاهی بخشی و توسعه دانش سینماگران و فعالان این عرصه است. 



گزارش پیش رو به وضعیت سالن های سینما در کشور در سال 1397 اختصاص دارد. در سال 1396 و 1395 گزارشاتی با هدف آشنايي با وضعیت مکان های نمایش آثار سینمایی، پراکندگی در سطح کشور، و وضعیت مالکیت آنها، توليد و منتشر شده بود. در این گزارش، به عنوان نسخه روزآمد گزارش قبلی، آخرین تغییرات در ساخت و توسعه مکان های نمایش فیلم در کشور، با همان چارچوب ارائه خواهد شد.



اميدواريم اين گزارش نیز بتواند نظر خوانندگان محترم را جلب نمايد و دريچه اي باشد براي انجام پژوهش هاي مختلف در این زمینه در سينماي ايران.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها روزنامه قوه قضائیه خبرگزاری شبستان سالن سینما سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه


به گزارش خبرگزار صدا و سیما، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره برنامه تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینما‌های سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود، اما اکران سایر فیلم‌ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینما‌ها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • فیلم/ گزارش جانشین پلیس راه از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به شمال کشور
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت