Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: باید تمام دستگاه‌ها برای اتمام هرچه سریع‌تر باغ موزه شهدای استان همکاری کنند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به دیدار اخیر دست اندرکاران کنگره ملی 5400 شهید استان با رهبر فرزانه انقلاب و فرمایشات ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دست اندکاران کنگره ملی 5400 شهید استان قدردانی کرد و افزود: این رویداد بزرگ فرهنگی در سطح ملی تاثیرگذار و بسیار بازتاب داشت و باید برگزاری چنین برنامه های ارزشمندی در کردستان تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در برگزاری اجلاسیه ها در سطح شهرستان نیازی به درگیری همه دستگاه ها نیست, تصریح کرد: باید صدا و سیما، حوزه هنری، ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در کنار هم هماهنگ کننده برنامه ها باشند.

وی گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش برای جوانان در حوزه ایثار و شهادت برنامه های اثر بخشی وجود ندارد و باید این مهم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

«پلاک 40» به موزه شهدا رسیدبوشهر| باغ موزه شهدای استان بوشهر ایجاد می‌شودطرح احداث موزه شهدای هرمزگان با اولویت پیگیری شود/گلزار شهدای بندرعباس نیازمند بهسازی است

مرادنیا با تاکید بر ضرورت همکاری صدا و سیما، حوزه هنری، ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در برگزاری اجلاسیه ها افزود: پراکنده کاری هر دستگاه زودگذر بوده, بنابراین باید مسئولیت ها مشخص و تقسیم کار شود.

وی با اشاره به پیشنهاد مدیرکل بنیاد شهید استان مبنی بر برگزاری یادواره شهدا در شهرستان با ریاست خود فرمانداران اظهار کرد: در جلسه با فرمانداران ضرورت برگزاری و اهمیت یادواره های شهدا را متذکر خواهم شد.

استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت ایجاد باغ موزه شهدا که 3 سال از کلنگ زنی آن گذشته و تاکنون خروجی نداشته است, تاکید کرد: گرچه بنیاد حفظ آثار متولی این موزه بوده اما تمام دستگاه های استان باید در این راستا همکاری کنند چراکه کاری ماندگار در کردستان است.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله