Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:14:03 GMT

هنیه: فلسطین فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۶۸۳

هنیه: فلسطین فروشی نیست

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: کاملا واضح می‌گوییم که فلسطین فروشی نیست و معامله‌ها و کنفرانس‌هایی را که برای تثبیت اشغالگران در سرزمین ما برگزار می‌شود، رد می‌کنیم.

هنیه گفت: مسئله فلسطین در معرض تهدید استراتژیک بی سابقه‌ای قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت فلسطین به هیچ کسی اجازه امتیاز دادن یا سازش را نداده است. قدس و سراسر سرزمین فلسطین برای ماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: ملت فلسطین در حال حاضر همزمان با نشست بحرین انتفاضه‌ای سیاسی را آغاز کرده است و مورد حمایت نیرو‌های مقاومتی قرار دارد که دستانشان روی ماشه است. کنفرانس بحرین کنفرانسی سیاسی با پوشش اقتصادی و وسوسه‌های مالی است که هدف از آن ادغام دشمن اسرائیلی در اطراف عربی و از بین بردن مسئله فلسطین است.

در همین حال، مردم شماری از کشور‌های جهان در اعتراض به کنفرانس بحرین که به دعوت آمریکا برگزار شده است و برای اعلام مخالفت با توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن تظاهرات کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره همزمان با اعلام این خبر، تصاویری از تظاهرات در شهر‌های مختلف از جمله بیت لحم و الخلیل در کرانه باختری، بیروت پایتخت لبنان و لاهه هلند پخش کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین فلسطین آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران