Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@16:05:57 GMT

واکنش رییس جمهوری مکزیک به ادعای آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۰۵۶

واکنش رییس جمهوری مکزیک به ادعای آمریکا

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از رویترز، «آندرز مانوئل لوپز» در کنفرانس خبری در کاخ ملی مکزیکو سیتی گفت: نیروهای امنیتی ورود سه تن از نیروهای داعش را که وزارت امنیت داخلی آمریکا درباره آن هشدار داد،پیگیری خواهند کرد.

وزیر امنیت مکزیک نیز در پاسخ به خبرنگاران در مورد هشدار حضور نیروهای داعش در این کشور گفت: نیروهای داعش بلافاصله بعد از ورود به مرزهای کشور بازداشت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت امنیت داخلی آمریکا روز گذشته (دوشنبه) نسبت به احتمال حضور عناصر تروریستی داعش در خاک مکزیک  هشدار داد.

بر اساس گزارش وزارت داخلی آمریکا، دو شهروند مصری به نام‌های «ابراهیم احمد» و «محمد عیسی» و یک شهروند عراقی به نام «احمد غانم محمد الجبوری» که مظنون به ارتباط با داعش هستند، در ۱۲ ماه مه (اردیبهشت) در پاناما و سپس در ۹ ژوئن (خرداد) در کاستاریکا رؤیت شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کد خبر 6099760

دیگر خبرها

  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار