Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ در متن توضیح آذری جهرمی آمده است: در جلسه مشترک وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه با رئیس‌جمهور محترم سنگاپور بودم که خبر رسید فردی مقابل وزرات ارتباطات اقدام به خودسوزی کرده است. اما ماجرا چیست؟

۱. چندی قبل و در ملاقات‌های مردمی، ایشان به بنده مراجعه کرد. می‌گفت که یکی از شرکت‌های خصوصی اینترنتی با او بدعهدی کرده و او که تولیدکننده کابینت‌های فیبر نوری منازل است، ضرر زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسیدم شکایت کردی؟ گفت قرارداد فی‌مابین حق را به شرکت اینترنتی می‌دهد اما در حرف قرار ما با آن شرکت چیز دیگری بوده است.

۲. به جهت دادخواهی ایشان همان موقع و در حضور ایشان با مدیرعامل آن شرکت اینترنتی تماس گرفتم. ایشان گفت داوری بنده را قبول دارد. وقتی طرفین به داوری بنده رضایت دادند، به جهت بررسی تخصصی، موضوع را به جناب آقای مهندس رستگار، رئیس سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی که از قدمای صنعت ارتباطات هستند ارجاع دادم و ایشان هم لطف کردند و این حکمیت را پذیرفتند. طرفین در جلساتی مستندات را به حکم ارائه و در نهایت نظر ایشان به صورت مکتوب ارائه شد. به طرفین اعلام شد نظر داوری وزیر همین است که آقای رستگار گرفته‌اند و مطابق آنچه عهده کردید؛ عمل کنید.

۳. متأسفانه آنچه را در ابتدا عهد کردند عمل نکردند و به نظرمی‌رسد تخلف از عهد از سوی شرکت اینترنتی صورت گرفته باشد.

۴. انصافاً توان این تولیدکننده در حد این ضرر نبود؛ صادقانه در عرصه تولید وارد شده بود و عدم رعایت اصول اولیه حقوقی و عدم آشنایی با مذاکرات تجاری در قراردادش و بسنده کردن به مذاکرات شفاهی نیز حاکی از همین موضوع بود.

۵. مطابق قانون؛ وزارت ارتباطات شأنیت حقوقی برای ورود به این نوع اختلافات را ندارد و آنچه تلاش شد از باب ریش سفیدی و حل اختلاف بود.

۶. مدیر شرکت تولیدکننده که حتماً تحت استرس و فشار اقتصادی بوده امروز به وزارتخانه مراجعه کرده است، با برهم زدن محیط متأسفانه اقدام به خودسوزی کرده است. با هوشیاری نگهبانان ساختمان آتش سریعاً خاموش می‌شود و به وی آسیبی نمی‌رسد. با توجه به عدم اطلاع نگهبانان از ماجرای ایشان و تصور اقدام ضدامنیتی، وی تحویل نیروی انتظامی شده است.

با اطلاع از موضوع طی تماس سریع با تهران یکی از مدیران وزارتخانه را مأمور کردم تا ابتدا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای رفع بازداشت وی اقدام کنند، ثانیاً با توجه به اتفاقات روی داده از شرکت اینترنتی بخواهند با نظر صادر شده توسط حَکَم، نسبت به رفع این اختلاف اقدام کنند.

شرایط اقتصادی سخت است و همه با هم باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. امیدواریم اختلاف این دو شرکت سریع حل و فصل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن وزارت ارتباطات خودسوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود