Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران شبکه های مختلف اجتماعی از دیروز در حمایت از مواضع قاطع و انقلابی آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد در قبال هنجارشکنی ها حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،‌ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد بعد از  مواضع انقلابی و قاطع در قبال تحرکات هنجارشکنانه فرهنگی چون برگزاری فشن شو، اجبار به برداشتن چادر دختران در دانشگاه و دوچرخه سواری بانوان در یزد مورد هجمه برخی جناح ها و جریانات خاص قرار گرفت تا شاید با سیاه نمایی این مواضع را کمرنگ تر کنند اما کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر به حمایت و دفاع از مواضع آیت الله ناصری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران با بیش از ۱۱ هزار توییت با هشتگ #یار_امام نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند وبه طوری که این جریان به پر محتوا ترین موضوع در کل توییتر فارسی امروز تبدیل شد.

تحسین مواضع امام جمعه یزد،‌ مطرح کردن فعالیت های انقلابی ایشان و همچنین محکوم کردن تحرکات هنجارشکنانه در کشور به ویزه در یزد محوری ترین مطالب منتشر سده در این راستا بود.

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی