Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای هیل، «رابرت وود» در کنفرانسی در زمینه خلع سلاح در ژنو گفت: اگر ایران بخواهد علیه امریکا دست به حملات نظامی بزند بدون شک پاسخ ما در برابر این حملات قاطع خواهد بود.

سفیر خلع سلاح آمریکا خاطر نشان کرد: دونالد ترامپ مسیر دیپلماسی با ایران را همچنان باز گذاشته است اما اگر مقامات تهران این سیاست آمریکا را از موضع ضعف در نظر بگیرند آنان دچار اشتباه بزرگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان در حالی منتشر شد که ترامپ شامگاه دوشنبه با صدور فرمان اجرایی جدیدی، تحریم‌هایی را علیه ملت ایران اعمال کرد تا ایران به میز مذاکره باز گردد.

ترامپ با تکرار اتهامات و لفاظی‌های خود علیه ایران؛ گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد ایران به سلاح اتمی دست یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد دفاع شهری لبنان اعلام کرد که جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان چند شهید و زخمی در میان غیر نظامیان و شهروندان این کشور برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه میس الجبل واقع در جنوب لبنان دست کم ۲ شهروند لبنانی به شهادت رسیده اند.

این حمله وحشیانه باعث زخمی شدن سه غیر نظامی لبنانی نیز شده است.

ارتش اشغالگر قدس بامداد امروز مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. در این حملات بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

کد خبر 6097102

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو