Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:58:37 GMT

یک زوج جذاب برای نیوکاسل؛ مورینیو- ماترازتزی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۱۹۴

یک زوج جذاب برای نیوکاسل؛ مورینیو- ماترازتزی

ممکن است ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و پرافتخار، هدایت نیوکاسل را بر عهده گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه انگلیسی نیوکاسل اعلام کرد دوران همکاری این باشگاه با رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی به پایان رسیده است و طی همین 24 ساعت نام های زیادی برای هدایت این باشگاه مطرح شده است.

 

نشریات انگلیسی معتقدند مورینیو از شانس مناسبی برای در دست گرفتن هدایت نیوکاسل برخوردار است و در صورت نهایی شدن این انتقال، مارکو ماتراتزی، مدافع سابق و ایتالیایی اینتر به عنوان دستیار او راهی سنت جیمز پارک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مورینیو در دوران 2 ساله و درخشان حضور خود در اینتر رابطه بسیار خوبی با مدافع جنجالی این تیم داشت و اگرچه مارکو ماتراتزی معمولا جایی در ترکیب ثابت نداشت، اما علاقه فراوانی به مورینیو داشت و تصاویری جالب از وداع اشک بار این دو بعد از جدایی سرمربی پرتغالی در اینتر به ثبت رسیده است.

 

اخبار حاکی از آغاز مذاکرات مورینیو با باشگاه نیوکاسل است و با توجه به اینکه همه تیم های مطرح اروپا سرمربی فصل بعد خود را شناخته اند و مورینیو هنوز تیمی ندارد، احتمال حضور وی روی نیمکت نیوکاسل کم نخواهد بود.

ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟