Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ محمدباقر خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، عصر امروز(چهارم تیرماه) با بیان این مطلب در نشست «فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن» در تهران گفت: عربستان سعودی و امارات به‌عنوان دو نماینده خودخوانده جهان عرب و اسلام درصدد فروش سرزمین فلسطین هستند و خریداران این معامله شوم نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کالایی که در این معامله قرار است به فروش برسد، سرزمین فلسطین است که متأسفانه پول این کالا نیز از بیت‌المال عرب‌ها تهیه شده است که این بسیار جای تأسف است.
خرمشاد گفت: اگر فلسطینی‌ها بر مخالفت خود اصرار داشته باشند، عربستان و اماراتی کاری از پیش نخواهند ببرد، این در حالی است که دلارهای نفتی سبب شده که این دو کشور عربی پا را از گلیم خود درازتر کرده و دخالت‌های زیادی در امور کشورهای منطقه دارند.
وی در ادامه مأموریت «بن زاید» امارات و «بن سلمان» عربستان را مبارزه با اسلام سیاسی دانست و گفت: این دو کشور عربی درصدد سوق دادن منطقه به سوری سکولاریسم هستند.
یادآوری می‌شود، نشست «فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن» عصر امروز(چهارم تیرماه) با حضور حمیدرضا دهقانی پوده، دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت خارجه ایران، صلاح الزواوی، سفیر فلسطین در تهران، محمدباقر خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، ناصر ابوشریف،  نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، خالد القدمی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران و جمعی از سفرا، دیپلمات‌ها و اصحابه رسانه در ساختمان شورای راهبردی وزارت خارجه در تهران برگزار شد.
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • مأموریت دشوار بلینکن
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد