Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،علی عادلی گفت:هفتمین دوره مسابقات جهانی چرتکه و محاسبات ذهنی روز‌های اول و دوم تیرماه ۹۸ با حضور بیش از ۹۰۰ نفر از نخبگان ۱۷ کشور جهان در ترکیه برگزار شد .

وی گفت:کسب عنوان قهرمان قهرمانان توسط آندیا پورجابران، عنوان قهرمانی توسط رستا حبیبی، عنوان مقام اول توسط ارشیا سیفی رحیم‌آبادی، پارسا سیفی رحیم‌آبادی، امیررضا خاکدان، فرهام غفاری، ملودی رحمانی و عنوان مقام دوم توسط آوینا گراوندی، گلنار شمسی و کیانا ابراهیمی در این مسابقات افتخاری غرورآفرین برای استان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: افتخار دیگری هم نصیب کرمانشاه شد که تنها نماینده در مسابقه شنیداری (Listening) مدال طلا را کسب کرد.

انتهای  پیام/ز

 

هفتمین دوره مسابقات جهانی چرتکه و محاسبات ذهنی برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی