Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:25:12 GMT

ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان امری مهم است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۶۱۰

ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان امری مهم است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان از راه ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز (۴ تیر ماه ۹۸) در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت دانش آموزان بسیجی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: توجه به مسائل بصیرتی و اعتقادی امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان از راه ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است که این اهداف شوم را از ماهواره و فضای مجازی دنبال می کند.

وی از مدیران و اولیا خواست حرکات و رفتارهای دانش آموزان را کنترل و آنها را در مسیر الهی راهنمایی کنند و تصریح کرد: برپایی آئین های مذهبی و نمازهای جماعت در مدارس در ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان اثرگذار است.

امام جمعه تبریز همچنین دانش آموزان را به شرکت در نمازهای جماعت توصیه کرد و گفت: دشمن از شرکت دانش آموزان در نمازهای جماعت و جمعه واهمه دارد، چراکه نماز مانع از تحقق اهداف شیطانی آنهاست.

گفتنی است، در این طرح که در اردوگاه فرهنگی تفریحی الغدیر تبریز برگزار می شود؛ دانش آموزان شرکت کننده از آموزش‌های مدیریتی، مهارتی، بصیرتی و عقیدتی بهره مند هستند.

800 دانش آموز دختر و پسر مدارس استان در این دوره 5 روزه شرکت دارند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان مسجد شیراز خراسان جنوبی کانون مساجد طرح ولایت آل هاشم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است