Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از قدردانی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اقدام شجاعانه نیروی هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی متجاوز رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا و تلاش متهورانه دریادلان نیروی دریایی سپاه در کشف بقایای این پرنده در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در مقابل سواحل استان هرمزگان در منطقه تنگه هرمز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار شریف گفت: فرمانده کل سپاه کشف بقایای پهپاد ساقط شده که محصول آن در واقع سند رسوایی تجاوزگری و بی توجهی امریکایی ها به قوانین و مقررات بین‌المللی بود، آن هم در شرایط دشوار جوی و تلاطم دریا که چه بسا عملیات جستجو را ناممکن ساخته بود را یک دستاورد مهم و راهبردی در صحنه بین المللی برای ملت ایران برابر رژیم تروریستی آمریکا دانست.

وی افزود: سرلشکر سلامی هوشمندی و هوشیاری شبکه یکپارچه پدافندی کشور در پاسخ به تهدیدات دشمنان در منطقه ماموریتی که با اقدام به موقع قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد را بازدارنده توصیف و ماجرای اخیر را درس عبرتی برای قدرت های ماجراجویی فرامنطقه‌ای دانستند.

سخنگوی سپاه همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه که طی روزهای اخیر انعکاس این اقدام افتخار آمیز و غرور آفرین فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به افکار عمومی داخل و خارج از کشور رقم زدند تأکید کرد: پاسداران انقلاب خود را خادم ملت و حافظ امنیت ملی و تمامیت ارضی و مدافعان حریم مرزهای دریایی و هوایی کشور می دانند و با هرگونه تعدی و تجاوزگری به میهن اسلامی در هر نقطه و در هر لحظه با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت، یکپارچگی، هماهنگی و هم افزایی مثال‌زدنی، تمامی تحرکات دشمن به ویژه نیروهای تروریستی سنتکام درمنطقه پیرامون کشور را رصد و متناسب با سطح و نوع اقدامات آنان مقابله درخور را در دستور کار خود دارند.  کپی متن خبر برچسب ها: گلوبال هاوک سپاه پاسداران سردار سلامی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: گلوبال هاوک سپاه پاسداران سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد