Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی "المسیره یمن"، یحیی سریع تصریح کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی، فرودگاه بین‌المللی أبها و جیزان در جنوب عربستان را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، شدت حمله به گونه‌ای بود که تمامی پروازهای فرودگاه‌های شهرهای مهم عربستان مانند "ریاض"، "جده"، "دمام" و "طائف" به سمت فرودگاه أبها و جیزان به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیشتر اعلام شد که مراکز نظامی و فرودگاه‌ها، دیگر امنیت ندارند و تا توقف تجاوز متجاوزان و پایان یافتن محاصره یمن، این مراکز هدف حمله قرار خواهند گرفت.

سریع، بار دیگر از غیر نظامیان و شرکت‌ها خواست که از فرودگاه‌ها و مراکز نظامی سعودی فاصله بگیرند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: در این حمله آشیانه جنگنده‌های سعودی و دیگر اهداف نظامی هدف قرار گرفته است.

آخرین حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به فرودگاه أبها و جیزان شامگاه یکشنبه دوم تیرماه صورت گرفت که دست کم یک نظامی سعودی کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

این حمله با پهپادهای قاصف 2k که یک پهپاد بومی یمنی است، انجام شد.

حملات دقیق پهپادهای یمنی به مراکز نظامی و فرودگاه‌های عربستان به کابوسی برای دولت ریاض تبدیل شده و تاکنون نتوانسته مانع این حملات شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان

طی حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ مشرق، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه