Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهید جاویدالاثر مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در سال ۱۳۴۴ در شهرستان لنگرود دیده به جهان گشود. همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و تا پایان دوران دفاع مقدس به جهاد ادامه داد و به مقام جانبازی رسید.

بیشتر بخوانید:ماجرایی تاثیرگذار از یک مدافع حرم که به دست داعش شهید شد

یعقوبی پس از جنگ، به فعالیت خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد و همزمان در رشته حقوق نیز تحصیل کرد و وکیل پایه یک دادگستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فردی موفق و به لحاظ مالی نیز بی‌نیاز بود، اما درگرفتن فتنه تکفیری‌ها در منطقه و تهدید حرم آل الله توسط داعشی‌های خبیث و به خطر افتادن جان و ناموس مسلمانان و مردم مظلوم در سوریه و عراق، غیرت وی را به جوش آورد. وی نتوانست در برابر هجوم اهریمنان داعشی ساکت بماند؛ پس زندگی آرام و موفق خود را فدا کرد و بار دیگر لباس رزم پوشید و داوطلبانه به صحنه دفاع از حرم اهل بیت (ع) رفت. وی در نهایت، پنجم تیر سال ۱۳۹۵ همزمان با ۱۹ رمضان و لیالی قدر، جام شهادت را نوشید و به وصال معبود رسید.

با این حال هیچگاه جسمش پیدا نشد و نامش به عنوان یکی از سرداران جاویدالاثر در جریده تاریخ ثبت شد. اما برای او در زادگاهش لنگرود، مراسم تشییع و مزار نمادین برپا شد تا یادش همیشه در دل‌ها زنده بماند. درباره این شهید مدافع حرم، فیلم مستندی با عنوان «بی نشان» نیز تولید شده است.

منبع:کیهان

انتهای پیام/

سردار بی نشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهید امیررضا علیزاده، شهید مدافع حرم از خطه سرسبز گیلان که در شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی سوریه شد.

این شهید گلگون کفن در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و مرز‌های ایران اسلامی عاشقانه سر و دست خویش را نثار کرد و همانند مولایش امام حسین علیه السلام بدون سر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم