Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:11:22 GMT

افشای دلیل واقعی غیبت شرکت‌کننده جنجالی «عصر جدید»/ فیلم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۴۳۳

‍‍‍‍‍‍

هادی مرتضی‌زاده شرکت‌کننده عصر جدید که با اجرای نقش یک جوان معلول همه داوران و تماشاگران برنامه را فریب داده بود شب گذشته موفق به حضور در برنامه فینال نشد که دلیل آن را کسالت عنوان کرد.

سیدبشیر حسینی در این باره گفت: اگر این عزیز دل واقعاً به دلیل اینکه چیزی در چنته نداشت نیامده است، باید صادقانه اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین حیایی نیز گفت: حداقل باید یک ویدئو می‌فرستاد و احساس می‌کنم داستانی پشت این کسالت است.

صفحه رسمی عصر جدید پس از این ماجراها ویدئویی از توضیحات شرکت‌کننده مذکور درباره علت غیبتش منتشر کرد. همچنین مرتضی‌زاده در استوری ایسنتاگرام خود با انتشار عکس و ویدئویی جزئیات بیشتری درباره این موضوع با هواداران خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احسان عليخانی فینال عصر جدید شرکت کننده عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!