Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:26:42 GMT

نجات ۵ نفر در حادثه حریق یک منزل مسکونی در کاشان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۱۰۹

نجات ۵ نفر در حادثه حریق یک منزل مسکونی در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات ۵ نفر در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد.

«روح اله فدایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی میدان بسیج ابتدای جاده ابوزیدآباد در ساعت ۲۲ شب گذشته به ستاد فرماندهی سازمان اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان برای اجرای عملیات و مهار آن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: در این آتش سوزی، آتش نشانان از ایستگاه های ۱ و ۴ این سازمان با سه خودروی عملیاتی شرکت داشتند و توانستند حریق واقع شده در منزل مسکونی را مهار،  محیط را ایمن و آتش های پنهان را بر طرف کنند و از گسترش  و سرایت آن به دیگر قسمت های منزل جلوگیری نمایند.

 

فدائی اضافه کرد: در این حادثه ۵ نفر از ساکنین منزل که از تبعه افغانستان بودند، در لحظه حریق برای فرار از آتش  به پشت بام منزل رفته بودند که پس از مهار حریق در اولین فرصت به خارج از محیط هدایت شدند و محل تخلیه شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: ساکنین در اثر استنشاق دود دچار مسمومیت شده بودند که توسط عوامل اورژانس در محیط به مراکز درمانی منتقل شدند .

 

فدایی گفت : علت آتش سوزی پس از کارشناسی  اعضای کمیته علت یابی حرائق و حوادث سازمان اعلام خواهدشد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اردبیل شیراز مسجد روزنامه روزنامه ها کانون مساجد آتش نشانی کاشان حریق کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز