Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:33:11 GMT

زیره به بورس کالا رفت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۲۲۱

زیره به بورس کالا رفت

معاملات آزمایشی گواهی سپرده کالایی زیره سبز درجه یک امروز در نماد معاملاتی زیره سبز انبار کیمیا بذر تربت با سررسید انبار خرداد ۱۳۹۹ در بازار فیزیکی بورس کالای ایران آغاز شد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاملات گواهی سپرده زیره سبز در حالی از امروز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد که در نخستین روز 1007 گواهی سپرده زیره (هر گواهی معادل یک کیلوگرم) طی 24 دفعه معامله مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان معاملات نخستین روز و در نماد مذکور، قیمت هر کیلوگرم زیره سبز در بالاترین سطح به قیمت 409 هزار و 867 ریال رسید و در پایین ترین سطح هر کیلو از این محصول به قیمت 390 هزار و 350 ریال معامله شد.

این گزارش می افزاید، معاملات گواهی سپرده زیره سبز در حالی از امروز در بورس کالا کلید خورد که محصول تحویلی به انبار می بایست تولید سال 1398 باشد و انبار محصول تولیدی سال های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

در پایان گفتنی است، جهت تحویل گرفتن کالا از انبار لازم است حداقل به میزان 55 کیلوگرم گواهی سپرده کالایی توسط مالک ارایه گردد. در صورت مالکیت کمتر از این مقدار، لازم است گواهی سپرده لازم تا وزن

رونمایی از 10 طرح کلان بورس کالا در سال 98تعیین قیمت قیر فقط در بورس کالای ایرانبورس کالا می تواند میزبان عرضه کنندگان بزرگ بین المللی باشد

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد