Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری شهادت این امام همام همراه با وداع پیکر چهار شهید گمنام جمعه هفتم تیرماه لغایت یکشنبه 9 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع)  شهرکرد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی سخنران این مراسم است و مداحان جواد حیدر، حسن میری، محسن امیری در این جلسات به مرثیه سرایی و روضه‌خوانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از مردم شهید پرور استان دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری شهادت امام صادق وداع با شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت