Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر در این استان برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه سرمد تا ۱۲ تیرماه جاری با مراجعه به وب سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir ثبت نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ پرداختی سالانه بابت استفاده از بیمه تکمیلی سال جاری را بر اساس نوع خدمات به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و هفت میلیون و ۸۰۰ هزار ریال عنوان کرد که اعضا صندوق می‌توانند آن‌را به دلخواه انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی شده و مابقی هزینه برعهده صندوق است.
به گفته شکری، خدمات بیمه تکمیلی همچون سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه و بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.
وی تعداد اعضا صندوق اعتباری هنر در این استان را بیش از ۸۰۰ نفر از هنرمندان و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات بیمه تکمیلی به اهالی رسانه و هنرمندان استان منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از هنرمندان از دهه ۸۰ فعالیت خود را در استان ایلام آغاز که خدمات مختلفی در قالب آن به اعضا ارایه می‌شود.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری