Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  حجت الاسلام والمسلمین فیاض تمجید در این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: شهید بهشتی الگویی برای مدیران بعنوان اسوه راستین، اسوه هدایتگری است شهید بهشتی دارای بصیرتی عمیق ، هدف شناس، دشمن شناس وراه شناس واهل معرفت بود.

وی افزود: غربی ها، مستکبران عالم شعارهای بسیار زیبا درباره حقوق افراد سر میدهند از جمله حقوق بشر، حقوق کودکان وحقوق زنان اما اینها با این شعارها ضربه ی مهلکی بر پیکره ی بشریت وارد می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان کوثر بیان کرد: اگر می گویند حقوق بین الملل ، باید ملتها بنشینند وباهم تصمیم بگیرند نه اینکه حقوق وقانون حقوقی سایر ملتها را چها یا پنج تا کشور بنویسند اینکه می شود قانون جنگل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بحث بعدی برای احیای اخلاق واحیای حقوق افراد در جامعه واجتماع امر به معروف ونهی از منکر است و همه باید در اجتماع بعنوان یک پیکره برای سلامت جامعه حرکت کنند و جلوی فساد وتباهی را بگیرند ومورد دیگر ارتباط مسئولین و به ویژه قضات ودادگستری ها با بدنه جامعه ومردم است که این هم تاکید هم قرآن وهم روایت است

وی در آخر در آخر از زحمات حوزه قضایی شهرستان ونیروهای امنیتی و آمرین به معروف تشکر و قدردانی نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس