Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در روزهایی که غول‌های فوتبال ایران مانند استقلال، سپاهان و تراکتور شرایط بسیار خوبی دارند و با آمادگی کامل خود را برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده می‌کنند، باشگاه پرسپولیس هنوز در گیر و دار انتخاب جانشین مناسب برای برانکو سرمربی سابق خود است.

 

مدیران سرخ‌ها که چند روزی است که برای مذاکره با چندین سرمربی اروپایی در شهر استانبول ترکیه حضور دارند ، پیش از سفر اعلام کرده بودند که تا چهارشنبه سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد تا مسئولان این تیم باز هم بدقولی کرده باشند و نگرانی هواداران بیش از پیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الکساندر نوری، آنته چاچیچ، ماسیمو کاررا، ده‎بیاسی و لمونیس گزینه‌هایی بودند که مدیران پرسپولیس در استانبول با آن‌ها دیدار و مذاکره کردند اما در کمال ناباوری با هیچ کدام به توافق نرسیدند و دست خالی به تهران بازگشتند تا شرایط سرخ‌ها بسیار بد و گیج‌کننده شود.

 

از سویی دیگر در تهران چند ستاره‌ سرخ‌ها پس از جدایی برانکو قصد خروج از این تیم را دارند و اوضاع نابسمان پرسپولیس و رفتارهای نادرست مدیران باعث شده تا به فکر راه فرار باشند. به نوشته ورزش 11، به نظر می‌رسد با این شرایط، تیم پرسپولیس فصل دشوار و کابوس‎واری را پیش رو خواهد داشت و به هیچ وجه نمی‌توان انتظار نتایج خوب از سرخ‌ها داشت. ناگفته نماند هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشخاصی از درون باشگاه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به تیم هستند و قصد نابودی پرسپولیس را دارند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی برانکو پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که نیروهای اورژانس برای ارائه خدمات درمانی به بین تماشاگران رفتند، هواداران از طبقه پایین و محل وقوع حادثه تخلیه شدند.

پس از رسیدن کادر پزشکی به تماشاگری که دچار ایست قلبی شده بود، طرفداران هم کم‌کم از جایگاه کنار رفتند و زمینه برای معاینه و احیای هوادار فراهم شد.

در همین حال بلندگوی ورزشگاه هم از هواداران خواست تا حد امکان مسیر را برای حرکت نیروهای اورژانس باز کنند تا آنها به راحتی خدمات پزشکی را ارائه دهند.

در اطلاعیه‌ای که در ورزشگاه خوانده شد، آمده است: «لطفا همه هواداران باز کردن مسیر برای نیروهای اورژانس را در اولویت قرار دهند و مطمئن شوند که راه‌های ارتباطی باز هستند.»

سپس در ورزشگاه اعلام شد که تا زمان مشخص شدن وضعیت هوادار، نیمه دوم بازی به تعویق افتاده است و پس از دقایقی که پزشکان هوادار را از ورزشگاه خارج کردند و به بیمارستان انتقال دادند، نیمه دوم آغاز شد.

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام