Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم زاده روز چهارشنبه در کمیته تخصصی تصویب نهایی سرفصل‌های آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای طراحی فضای آموزشی این دپارتمان از معماران تخصصی آموزشی استفاده شده است، اظهار داشت: در راستای همپوشانی و تکمیل سبک‌های مختلف آموزشی و یادگیری زبان برای کودکان، تلاش شده است تا در لابراتورها و کلاس‌های درس به صورت خلاقانه از دکورهای حجمی آموزشی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح برای کودکان زیر هفت سال را ارائه مدل آموزشی همخوان با توانایی کودکان عنوان کرد و افزود: سبک یادگیری کودکان باید متناسب با هوش زبانی، هوش موسیقایی، هوش بصری- فضایی، هوش جسمی، هوش عقلانی، هوش معنوی، هوش هیجانی، هوش درون فردی و طبیعت گرای آنان باشد.

وی بیان کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی به آموزش زبان کودکان مبتنی بر کارآفرینی، فهم اجتماعی، مهارت ارتباطات و مهارت زندگی وخلاقیت ذهنی نونهالان است که این آموزش با تکیه بر ارزش‌های جامعه و کشور در قالب زبان انگلیسی به کودکان ارائه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تنها با داشتن برنامه‌ای مدون و هدف دار می‌توان آموزشی اثر گذار و اثر بخش برای کودکان رقم زد، تاکید کرد: یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند برای کودکان اثر بخش باشد محیط‌ها، مؤلفه‌ها و قالب‌های مورد علاقه کودکان است که شعر، نقاشی، هنر و آموزش‌های غیر رسمی از جمله این قالب‌ها می‌تواند تلقی شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه اعضای کمیته تخصصی تصویب نهایی سرفصل‌های آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

ساختمان‌های مراکز آموزش زبان جهاد دانشگاهی در ماکو، خوی و ۶ شعبه در ارومیه بر اساس پلان علمی آموزشی تجهیز و تکمیل، نو سازی یا بهسازی علمی گردیده‌اند تا فضاهای آموزشی نیز متناسب با محتوای آموزشی به شکل نوین ارائه خدمات دهد.

۳۲۱۴/‏۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان را در سمت خود ابقا کرد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد، علی منصفی راد رییس واحد سمنان، دکتر رضا حسین زاده رییس واحد آذربایجان غربی و مهندس ابوذر پورمدنی رییس واحد صنعتی اصفهان را برای مدت دو سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن واحد سازمانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟