Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين رويداد رسمي مرکز نوآوري ايران زمين با ميزباني از دورهمي همفکر در تاريخ 89/03/29در مرکز نوآوري ايران زمين برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «مرکز نوآوري ايران‌زمين» که به همت بانک ايران زمين و شتابدهنده نوتاش با هدف جذب و حمايت از ايده‌هاي نوآورانه شروع به فعاليت کرد، اولين رويداد رسمي خود را با حضور مديران ارشد اين بانک و فعالين اکوسيستم استارت‌آپي در حضور اصحاب رسانه کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين رويداد که با استقبال خوب اهالي رسانه و مديران بانکي و فعالين استارت‌آپي کشور مواجه شد داستان شکل‌گيري اين مرکز توسط مديران آن روايت و درباره اهداف آتي اين مرکز براي توسعه زيست‌بوم کارآفريني کشور بحث و تبادل نظر شد.
اين مرکز که از نيروي انساني متخصص و مجرب برخودار است در حوزه‌هاي فين‌تک، سرگرمي، گردشگري و اينترنت اشياء با رويکردي متفاوت به استارت‌آپ‌ها خدمات ارائه مي‌دهد.
مديرعامل مرکز نوآوري ايران زمين در مورد دلايل راه‌اندازي اين مرکز گفت: با توجه به نياز استارت‌آپ‌ها و تجربه چند ساله شتابدهنده نوتاش، تصميم گرفتيم با رويکردي متفاوت و نو، حمايت از استارت‌آپ‌ها را ادامه دهيم تا بتوانيم شاهد رشد روز به روز در فضاي کسب و کار ايران باشيم.
وي با اشاره به وجه تمايز اين مرکز با ديگر مرکزهاي شتابدهي ادامه داد: ما در مرکز در تمام مراحل، اعم از پيش‌شتاب‌دهي، شتابدهي و سرمايه‌گذاري خطرپذير فعاليت مي‌کنيم و استارت‌آپ‌ها در هر مرحله‌اي که باشند، پس از بررسي در تيم فني مرکز، مي‌توانند از امکانات اين مکان براي ادامه فعاليت خود استفاده کنند.
حسيني با بيان اينکه تيم‌هاي انتخابي مي‌توانند از مزاياي ارتباطات هلدينگ بانک ايران زمين و تفاهم‌نامه‌هايي که توسط مرکز با مراکز علمي، آموزشي و فن‌آوري امضا شده براي رشد، گسترش و موفقيت خود در بازار استفاده کنند افزود: در اين مرکز با فراهم کردن امکاناتي نظير زيرساخت آموزشي قوي، فضاي کار براي تيم‌ها، گروه مشاوران و منتورينگ مرتبط با هر حوزه و شبکه ارتباطي گسترده، مي‌کوشيم به رشد و تحول ايده‌هاي تيمي کمک کنيم.
عضو هيات‌مديره شتابدهنده نوتاش در پايان گفت: افتتاحيه رسمي مرکز با حضورفعالين اکوسيستم کارآفريني و مديران بانک‌ها در هفته دوم تيرماه برگزار خواهد شد و براي دعوت از فعالين حوزه استارت‌آپي کشور و اصحاب رسانه اطلاع‌رساني خواهد شد.
گفتني است: مرکز نوآوري ايران زمين مکاني است که در آن ايده‌هاي نوآورانه و خلاقانه با تمرکز بر حوزه‌هاي فين تک، سرگرمي، گردشگري و IOT براي رشد و پيشرفت مورد حمايت مالي، دانشي و تجاري‌سازي قرار مي‌گيرند.
صاحبان ايده‌‏ و کسب‌وکارهاي استارت‌آپي، درخصوص نحوه آموزش و تعامل و همکاري با اين مرکز مي توانند به آدرس سايت مرکز نوآوري ايران‌زمين به نشاني http://www.izicenter.ir/ مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند