Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي گفت: بانک صادرات ايران بيشترين فعاليت بانکي و معاملات بين‌المللي را دارا است.
به گزارش خبرگزاري آريا، شهباز حسن‌پور با اشاره به نحوه فعاليت اين بانک در ارائه خدمات‌رساني به مردم و اجتماع گفت: بانک صادرات ايران يکي از خوشنام‌ترين بانک‌هاي کشور قلمداد مي‌شود و سوابق مديريتي خوبي در کارنامه کاري اين بانک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: بانک صادرات ايران بيشترين فعاليت بانکي و معاملات بين‌المللي را دارا است.
اين نماينده مجلس تاکيد کرد: پنج بانک از 29بانک موجود در کشور داراي شعب خارجي هستند. بانک صادرات ايران در بين پنج بانک داراي شعب خارجي، بيشترين فعاليت بانکي و معاملات بين‌المللي را دارا است.
حسن‌پور در گفت‌وگو با نبض بازار تاکيد کرد: بانک صادرات ايران در حال حاضر در 30شعبه خارج از کشور به فعاليت مشغول است که اين امر بسيار حايز اهميت بوده و مي‌تواند امور بانکي ايران و ساير کشورها را در نقل و انتقالات مالي تسهيل کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد