Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@16:29:48 GMT

اسامی داوران و ناظران مسابقات اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۰۱۶

اسامی داوران و ناظران مسابقات اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، برنامه و اسامی داوران و ناظران این مسابقات به شرح زیر است:

گروه الف: دیدار تیم های شهدای ارتش تهران- هیأت کشتی خراسان رضوی (میزبان تهران، سالن شهدای هفتم تیر ساعت 18 روز 9 تیرماه)
ناظر فدراسیون و دبیر کمیته لیگ: عبداله فتوحی
سرپرست مسابقات و نماینده کمیته انضباطی: رضا غلامی
سرپرست فنی: اردوان صاحب داور درجه یک بین المللی از خوزستان
داوران بین المللی: غلامرضا بهارلو (درجه یک چهارمحال و بختیاری) قادر باقری (درجه دو البرز) غلامرضا محمدبیگی (درجه دو البرز) محمد برغانی (درجه سه قزوین)

گروه ب: دیدار تیم های پاس ارگ کیان نکاء – هیأت کشتی تهران (میزبان مازندران، نکاء – سالن شهید طوسی ساعت 18 روز 10 تیرماه)
ناظر فدراسیون و نماینده کمیته لیگ: مهدی توکلی
سرپرست مسابقات و نماینده کمیته انضباطی: بهزاد بدر
سرپرست فنی: امیرحسین رهنما داور درجه یک بین المللی از سمنان
داوران بین المللی: مرتضی زورمند (درجه یک البرز) سیدحمیدرضا موسوی (درجه دو سمنان) علیرضا نصیری (درجه دو زنجان) هومن طهماسبی (درجه سه خراسان رضوی)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور چهارمحال و بختیاری فدراسیون کشتی کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه