Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار اسرائیلی طی سفر به شهر منامه جلوی ساختمانی عکس گرفته است که روی دیوار ورودی آن اداره بحرینی مبارزه با عادی سازی رابطه با اسرائیل نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، پست توئیتری خبرنگار اسرائیلی فاش کرد که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی در نشست منامه شرکت خواهند کرد. نشست منامه با عنوان معامله قرن قرار است درباره صلح بین فلسطین و اسرائیل بحث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرنگار اسرائیلی طی سفر به شهر منامه جلوی ساختمانی عکس گرفته است که روی دیوار ورودی آن  اداره بحرینی مبارزه با عادی سازی رابطه با اسرائیل نوشته شده است. ظاهراً خبرنگار اسرائیلی به صورت عمدی این عکس را منتشر کرده است.

 

بسیاری از گروه های فلسطینی شرکت در این نشست را تحریم کرده اند. جنبش حماس و آزادی بخش فلسطین از کشورهای اسلامی خواسته اند به منامه نروند چون هدف از معامله قرن عادی سازی رابطه با اسرائیل است.

 

باراک راوید خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی از سفرش به منامه اظهار هیجان می کند. وی در پست توئیتری اش نوشته به جاهای مختلف دنیا سفر کرده است ولی سفر به کشورهای عربی هیجان دیگری برایش داشته است.

 

خبرنگار اسرائیلی در مطلبش نوشته خاورمیانه جدیدی آغاز شده است.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر اوقات فراغت روزنامه ها کانون مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد روزنامه طرح معامله قرن معامله قرن رژیم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد