Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه بین‌الملل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در مقطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی ترم تابستانه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شعبه بین‌الملل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در مقطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی ترم تابستانه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پذیرش در رشته پزشکی دروس علوم پایه رشته پزشکی جدید در صورت وجود متقاضی (حداقل ۱۰ نفر برای دوره فیزیوپاتولوژی و ۸ نفر برای دوره علوم پایه) بوده و  در رشته دندانپزشکی نیز دروس علوم پایه رشته دندانپزشکی در صورت وجود متقاضی (حداقل ۸ نفر برای هر درس)، همچنین در رشته داروسازی، دروس علوم پایه داروسازی در صورت وجود متقاضی (حداقل ۸ نفر برای هر درس)، پذیرش در رشته پرستاری نیز با توجه به دروس پایه پرستاری در صورت وجود متقاضی (حداقل ۱۰ نفر برای درس کارآموزی پرستاری و ۸ نفر برای هر درس پایه) می‌باشد.

گفتنی است، شهریه متغیر رشته پرستاری هر واحد درسی ۵ میلیون ریال و دروس دوره علوم پایه رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی و پزشکی و فیزیوپاتولوژی به ازای هر واحد ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده و هزینه خوابگاه ۵ میلیون ریال می‌باشد.

شرط تشکیل کلاس‌ها وجود حداقل ۸ نفر دانشجو برای هر درس علوم پایه و حداقل ۱۰ نفر برای هر درس فیزیوپاتولوژی و کارآموزی پرستاری بوده و در غیر این صورت درس مذکور ارائه نخواهد شد در صورت به حد نصاب نرسیدن دروس قبل از پرداخت شهریه از طریق سایت به متقاضیان اعلام می‌گردد.

شایان ذکر است، زمان انتخاب واحد در روز‌های شنبه تا چهارشنبه مورخ اول تیر ماه ۹۸ لغایت ۱۵ تیر ماه ۹۸ از طریق تکمیل فرم تقاضانامه لینک ارائه شده در اطلاعیه زمان پرداخت شهریه از تاریخ ۱۵ تیر الی ۱۹ تیر خواهد بود.

گفتنی است، زمان انتخاب واحد روز‌های یکشنبه تا جمعه مورخ ۲۳ لغایت ۲۸ تیر به شرط شرکت تشکیل کلاس وجود ظرفیت و به صورت حضوری برای کلیه دانشجویان (دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز با ارائه معرفی نامه رسمی از دانشگاه مربوطه) خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شروع کلاس از روز شنبه مورخ ۲۹تیر لغایت چهارشنبه ۳۰ مرداد بوده و
امتحانات از روز چهارشنبه مورخ ۲ شهریور الی ۶ شهریور ۹۸ می‌باشد.

یادآور می‌شود، سقف واحد در ترم تابستان ۶ واحد بوده به استثنای دانشجویان ستاد شاهد که (در صورت ترمیم تسویه)  ۸ واحد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد داروسازی پرستاری ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

وزیز بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

کد خبر 6095218

دیگر خبرها

  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار