Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا حیاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۷۷۳ نفر به انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد هفت هزار و ۶۳۸ نفر معادل ۷۰ درصد شرایط اهدا خون داشتند.

وی اظهار داشت: افرادی که بیش از یک سال از آخرین مراجعه آنها به انتقال خون گذشته باشد در گروه افراد باسابقه و کسانی که به صورت مستمر سالی دو بار خون اهدا می‌کنند در گروه افراد مستمر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی ادامه داد: ۷۵ درصد از مراجعان اهدا کننده مستمر هستند.

وی تاکید کرد: کارت شناسایی اهداکنندگان مستمر خون برای افرادی صادر می‌شود که به صورت منظم و بیش از سه بار سابقه اهدای خون آنها در سیستم انتقال خون ثبت شده باشد.

حیاتی بیان کرد: برای افرادی که سه تا ۱۲ بار مراجعه کرده‌اند کارت سفید، افرادی که ۱۲ الی ۲۵ بار مراجعه داشته‌اند کارت سبز، افرادی که ۲۵ الی ۵۰ بار اقدام به اهدای خون کنند کارت قرمز، افرادی که سابقه ۵۰ الی ۱۰۰ بار مراجعه دارند کارت نقره‌ای و افرادی که سابقه بیش از ۱۰۰ بار مراجعه دارند کارت طلایی شناسایی صادر می‌شود.

مسئول دفتر جذب و آموزش اهداکنندگان انتقال خون استان بوشهر گفت: فرد با مراجعه به سازمان انتقال خون در هر شهر و استانی می‌تواند کارت شناسایی اهدا خون را ارائه دهد و به عنوان اهدا کننده مستمر شناخته شود.

حیاتی اظهار داشت: در صورت سابقه بیش از سه بار اهدای خون افراد با ارائه عکس و کارت شناسایی می‌توانند نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگانی که برای اولین بار قصد اهدای خون دارند ابتدا معاینه می‌شوند و سپس با مشاوره و ارائه بروشور راهنمای شرایط عمومی انتقال خون را دریافت می‌کنند.

حیاتی ادامه داد: تنها افراد ۱۸ تا ۶۵ سال امکان اهدای خون دارند.

۷۲۰۸/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران