Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالدی گفت: در تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی یک نفر فوت کرد و ۵۰ نفر مصدوم شدند.

«مجتبی خالدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در خصوص تصادف یک دستگاه تریلی با اتوبوس در محور دامغان به سمنان گفت: در ساعت ۰۲:۱۳ در محور دامغان به سمنان ۲۰ کیلومتر مانده به سمنان یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: در اثر این سانحه و در مجموع ۵۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد یک نفر فوت کرد و  ۵۰ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه 5 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که نخستین آمبولانس اورژانس در مدت ۱۲ دقیقه به محل سانحه رسید.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس خبرگزاری شبستان اردبیل کانون مساجد مسجد ظریف خطبه نماز جمعه کامیون اتوبوس تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب