Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@04:14:51 GMT

دو روی سکه‌ آبی‌ها؛ به استقلال امیدوار باشیم؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۷۶۴

به گزارش ایلنا، وریا، کاوه، بختیار، بیت‌سعید، افشین، تبریزی، چپاروف و کریمی نام‌های بزرگی بودند که نیمی از آن‌ها -لااقل در سال اول- امیدوارکننده ظاهر نشدند؛ حال آن که حضور منصوریانِ محبوب یا شفری که با استقلال از گروه و البته شرایطِ مرگ به یک‌چهارم آسیا رسیده بود هم در بازه زمانی مشابه، بهانه آسودگی خاطر آبی‌ها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها هر دو سال را دیر استارت زدند، خوب برگشتند و در ثانیه‌های آخر با بی‌تدبیری، استرس یا حتی داوری، بازنده ماراتن قهرمانی بودند.

دیاگرام امسال استقلال نیز آسمان آن‌ها را با مربی ایتالیاییشان، لاجوردی و صاف نشان می‌دهد. دور کردن خطیر از فضای ملتهب نقل و انتقالاتی باشگاه -ولو در ظاهر- حسینی و وریا را در قدم اول ماندنی کرد. حالا شاید هواداران با فراموش کردن اشتباهی که در رعایت احترام قربانی شد، از خرید چند بازیکن گمنام هم پوئن مثبتی چون سیوِ پول را دریافت کنند تا مثل پارسال، استقلال در خنده‌دارترین حالت ممکن، بدهکار اسپانسرش نباشد! هرچند پیش‌خور کردن پول و سرمایه، در فروش عجیب اللهیار هم دیده شد اما حفظ پاتوسی می‌تواند فتحی و دوستانش را تا مدتی از زیر فشار خارج کند و از همه مهم‌تر؛ آن‌ها تمریناتشان را شروع کرده‌اند!

حالا فقط استقلالی‌ها مانده‌اند و دوراهی یاس و امید: آیا بلبلی، پدیده جدید آن‌ها خواهد بود یا فقط یک پرونده جدید علیهشان باز شده است؟ یا مثلا خرید جنجالی یزدانی! از مدافع تازه‌نفس استقلال، یک هاشمی‌نسبِ دوباره بیرون می‌آید یا به سرنوشت منشا دچار خواهد شد؟ دشتی تقدیر هم‌تیمی‌هایش در پارس را دارد یا برای این‌فصل هم شوت پشت باکس کنار گذشته است؟ میلاد باقری چطور؟ لیگ را سورپرایز خواهد کرد یا به شیوه قائدی، دوسال ریشه انتظار را در دل هواداران آب خواهد داد؟

شما بگویید! استراما طلسم استقلال را می‌شکند؟

 

یادداشت:محمدشفیع اعجازی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند