Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (چهارشنبه)  به منظور افتتاح پل منطقه سیل زده ماژین به ایلام سفر کرده است، در جمع خبرنگاران با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز فوق پیشرفته آمریکایی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند و یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط نیروی هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگان دیگری هم در منطقه قرار داشت، همین کار نیروی هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می‌کردند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی امروز کشور جنگ اقتصادی است و در این شرایط همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شوند که مشکلات حل شود.

وی طرح مباحثی همچون جنگ نظامی و سایه جنگ را ساخته و پرداخته غرب عنوان و تصریح کرد: به رغم طرح این موضوعات اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و امروز نیز این قضیه بر همگان ثابت شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

این تحریم‌ها 4 شخص و 2 نهاد را هدف قرار داده است که به ادعاd وزارت خزانه داری آمریکا مرتبط با ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که 3 شخص و 2 نهاد تحریم شده وابسته به فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران هستند و یک شخص نیز با شرکت داده افزار آرمان ارتباط دارد.

علیرضا شفیعی نسب، کمیل برادران سلمانی و رضا کاظمی‌فر رحمان نام افرادی است که خزانه داری آمریکا آنها را مرتبط با فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران معرفی کرده است.

همچنین دو شرکت «داده افزار آرمان» و «مهرسام اندیشه ساز نیک» به عنوان نهادهای مرتبط با بخش یاد شده در سپاه پاسداران معرفی شدند درحالیکه حسین محمد هارونی نیز به علت ارتباط با شرکت اول تحریم شده است.

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد