Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رنجبرکرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شمار آبرسانی های سیاردر سه ماه نخست سال جاری؛ گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۴۱ روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد ۱۱ روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و ۳۰ روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این توضیح که البته تعدادی از این روستاها به صورت دائم و تعدادی به صورت موقت نیازمند آبرسانی سیار بوده اند و آبرسانی بر این اساس انجام شده است؛ اظهارداشت: در فروردین ماه امسال از ۴۱ روستای مذکور؛ تنها ۲ روستا در شهرستان مدان ۱۴ روستا در شهرستان فامنین به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها در شرایط بحرانی و آبرسانی دائم قرار نداشتند.

رنجبر کرمی عنوان کرد: بر همین اساس در فروردین ماه سال جاری؛ ۷ هزارو ۱۹۷ خانوار در ۴۱ روستای مذکوراستان توسط ۱۲۹ سرویس با حجم یک هزارو ۴۲۲ متر مکعب آب به صورت سیار آبرسانی شدند.

وی باردیگر با تاکید بر اینکه در فروردین ماه تنها دو شهرستان همدان و فامنین به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیاربودند؛ خاطرنشان کرد: بر همین اساس در بازه زمانی مذکور؛ ۸۸۷ خانوار از ۷ هزارو ۱۹۷ خانوار ذکر شده؛ به صورت دائم تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بدون نیاز به آبرسانی دائم؛ تنها براساس ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی در ادامه ضمن اشاره به آبرسانی سیار در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: همچنین در دومین ماه از امسال؛ ۳۶ روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد ۹ روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و ۲۷ روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار استان بودند.

محمد رنجبر کرمی افزود: از ۳۶ روستای مذکور تنها ۱۶ روستا به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی تنها در زمانهای مورد نیاز و بر حسب ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ۶ هزارو ۸۴ خانوار در ۳۶ روستای مذکور به صورت موقت و دائم تحت پوشش آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی اسان همدان قرار گرفتند؛ یادآورشد: بر همین اساس ۸۴ سرویس آب در اردیبهشت ماه امسال به روستاهای مذکور انتقال داده شد.

کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان عنوان کرد: در دومین ماه از سال جاری نیز؛ تنها ۱۶ روستا از روستاهای تابعه دو شهرستان همدان و فامنین، به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند که این نوع از خدمت رسانی نیز دربازه زمانی یادشده به انجام رسید.

وی در خصوص آبرسانی سیار درخرداد ماه سال جاری نیز گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده؛ در سومین ماه از امسال ۳۴ روستا تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند؛ که از این تعداد؛ ۲۷ روستا جزء روستاهای تحت پوشش و مابقی جزء روستاهای غیر تحت پوشش بودند.

وی باردیگر با این توضیح که از ۳۴ روستای مذکور تنها تعدادی نیازمند آبرسانی دائم بودند؛ گفت: از این تعداد؛ در خرداد ماه سال جاری فقط ۱۶ روستا تماماً تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بر اساس نیازبه صورت موقت آبرسانی شدند.

رنجبر کرمی همچنین بیان کرد: در خرداد ماه امسال در ۳۴ روستای مذکور ۴ هزارو ۵۸۳ خانوار تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد ۸۸۷ خانوار به صورت دائم آبرسانی شدند.

وی درنهایت خاطرنشان کرد: درسومین ماه از سال جاری ۱۰۸ سرویس آب با یک هزارو ۵۲ مترمکعب حجم به ۳۴ روستای مذکور انتقال داده شد.

کد خبر 4651326

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان آبرسانی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد