Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:31:10 GMT

مروری بر رسانه های کردستان در هفته اول تیر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۲۳۱

هفته نامه سیروان در شماره یک هزار و ۳۹ خود تاکید رهبری در دیدار با مسئولان کردستان بر جبران عقب ماندگی های استان را در صحفه اول آورده است و در یادداشتی به بهانه تغییر مدیر جدید شبکه استانی کردستان به عملکرد مدیر قبلی پرداخته و دوران مدیریت او را دورانی توصیف کرده است که به مدیران بومی اعتماد شده و شبکه استانی کردستان رویکردی فرهنگی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت آمده است: امان الهی ذائقه مردم و مخاطبان خاص کردستان را شناخت و خط قرمزهای مصنوعی را پشت سر گذاشت.

این هفته نامه در یادداشت دیگری با عنوان پتانسیل اهل سنت و روابط با همسایگان به قلم فاتح کردی با اشاره به تمرکز سیاست کشور بر گسترش دیپلماسی و ارتباط با همسایگان به ظرفیت اهل سنت کشور در این زمینه پرداخته است.

روزنامه روژان نیز در شماره ۲۹۵ خود در یادداشتی با عنوان فرهنگ پایداری حلقه مفقوده توسعه کردستان به قلم سلیمان الله مرادی زیرساخت های فرهنگی و آمادگی افکار عمومی برای ایجاد عزمی همگانی با تکیه بر منافع عمومی و تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و از آن مهمتر راه‌های تعمیق پیوند با مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز در کانون‌های قدرت را بسیار مهم تر از زیرساخت هایی همچون راه و حمل و نقل برای توسعه دانسته است.

این روزنامه خبر افزایش سهم تخصیص آب استان کردستان را نیز برجسته کرده و در بخش کردی خود نیز به اولین شکست اردوغان در انتخابات شهرداری استانبول پرداخته است.

هفته نامه ورزشی "به هیز" نیز تیتر نخست خود را به کنگره مشاهیر کُرد و انتخاب سه قهرمان ورزشی در میان ۳۰ مشاهیر کرد اختصاص داده و در گزارش خود با سه قهرمان ورزشی و ۲ مدیر در این رابطه گفت و گو کرده و ویژگی های انتخاب اسطوره های ورزشی و تاثیر آن بر ورزش را مورد بررسی قرار داده است.

"به هیز" در مطلبی دیگر گفت و گویی با امیر فدوی پیشکسوت والیبال کردستان داشته که این پیشکسوت تاکید کرده است که مردم امروزه برای سلامتی و ورزش وقت می گذارند و گفته، مردم امروز به هر شیوه ای حتی کوهنوردی و پیاده روی ساده هم باشد تلاش می کنند تحرکی داشته باشند.

هفته نامه ئاوات نیز در شماره ۱۳۲ خود تیتر یک خود را به اعتیاد اختصاص داده و در مطلب خود با عنوان اعتیاد گرده کوری در لابه‌لای قصه‌های پرغم ایران در خصوص شیوع بیماری اعتیاد در بین اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان هشدار داده و مطلب نقد خود به قلم یحیی صمدی با عنوان تجلیل بعد از مرگ هنرمندان فایده ای ندارد بر اهمیت ارج نهادن به هنرمندان در قید حیات پرداخته است.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید